34_21_23 Yarın için Ümraniye Erbil Çakar’a detaylı ultrason randevusu aldım. Gidipte memnun kalan veya kalmayan arkadaşlar varmı acaba.? İnşallah iyi bir doktordur
urazaslan 34_21_23 Zeynep kamilde doçent doktor perinatolojide. Mükemmel güler yüzlü bir doktor. Giden herkes çok memnun diye biliyorum
34_21_23 Mom046 ay teşekkür ederim nasıl içime su serpildi 🙏🏻 Çok araştırdım başka yerler uçuk fiyatlar verdi bu biraz uygun biraz tereddüt etmedim değil. Birde doç. olması çok iyi
Mom046 34_21_23 Yok yok siz sedyeye uzanın ve sadece onun her detaylı anlatmasını izleyin çok keyifli esprili bi doktor eşimde bende cok memnun kaldık tekrar gidesimiz geldi🙈🙈
Gamzey urazaslan zeynep kamilde gidicem bende kısmetse de kontrole gittiğim hemşire doppler 20 24 hafta seçeneğinden randevu al perinotoloji değil dedi kafam karıştı siz hangi bölümden randevu aldiniz
Ozge20ulu Gamzey ben de gittim Zeynep kamilede randevu alamıyorum😔 muaniye gitmeden qlinmiyo yaziyodu muaniye oldum ama alamıyorum randevu nasıl işler anlamadim
Mom046 34_21_23 Evet bir adet. Aşırı tok gidin muz yiyn üstüne bide biz pozisyondan dolayı hiç sıkıntı yaşamadık çok rahat ölçüm yapabiliyorum demişti
34_21_23 Mom046 hımm tamam bende öyle yapiyim. Teşekkür ederim inşallah benimde iyi denk gelir sağlıklı sonuçlar alırız 🙏🏻 Fotoğrafı nasıl olacak onu da çok merak ediyorum 😊
34_21_23 Ozge20ulu merhaba detaylı usg muayenesinden çıktım doktor beyden memnun kaldım çok şükür bebekte de bi sıkıntı yok. 30 dk sürdü herşeyini inceledi tek tek bilgilendirdi. Bir tane renkli fotoğraf bi kaç tane de normal siyah beyaz verdi ve rapor yazdı verdi