havis00 benced çok gelmiş, yaktiginiz metrekupe bakin, fatura detaylarina bakin bence ek bişeymi yansittilar acaba. Benim evim dubleks 5+1, biz 50-55 arasi yakiyoruz, ve mecbur her odanin petegi acik, ust kati kapatsak alt kat buzluyo, içerden yalitimli ev 360 geldi. Geceleri yakmiyorum yalniz