Prensess123 Kızlar dün koyu kahverengi akıntım vardı yerleşme kanaması mı dedim ama o akıntı bordoya döndü ve damla damla geliyo adetime 4 gün var sizce ne olabilir ?
MaysaBade Prensess123 rabbim gönlünden geceni nasip etsin tez zamanda . Bende böyle bir kanama olmadı bilemiycem
alemine Prensess123 yerleşme kanaması sürekli gelmez muhtemelen adet başlangıcıdır. Umarım kucağınızı doldurur rabbim 🤲