_sena_ Merhaba arkadaşlar 14 haftalık hamileyim ve büyük büyük sivilcelerim çıkıyor kullandığınz sabun ürün vs var mı acaba
Gulsum1205 _sena_ ayı dert bnde de var çenemin her yeri kocaman kocaman oluyor bnde beklyom burda tavsiye 32 haftalık olduk biz başından beri böle
Miskokulum35 _sena_ ben hamile olmadan öncede kullanıyordum. Farmasinin çay ağacı yağı sabunu nemlendiricisi çok faydalı. Dene istersen
1haziran _sena_ beyaz sabunla yıkıyorum önce sonra Gül suyu uyguluyorum ardından sudocrem aşama aşama bunları kullanıyorum
e_doga Kükürtlü sabun kullanıyorum . Duşta da kabak lifi ile peeling yapıyorum yüzüme hafif hafif bana çok iyi geldi.. ergenlikte bile böyle sivilce çıkarmamıştım
Hahaha İmex sabun tavsiye ederim, yıllardır kullanıyorum çok memnunum. Sivilceleri temizlediği gibi tekrar olunlmasını da önlüyor, sabah akşam yıkıyorum yüzümü bu sabunla.
Canankryl Bende ilk haftalardan başladı şuna 32 deyim halende var ama azaldı diyebilirdim sabamed sabunu kullanıyorum iyi geldi ama kesin çözüm vermez çünkü hormonlarla alakalı olduğu için ama cildini temiz tut 🥰