Busraucduu Kızlar bugün doktora gittim 8 haftalık hamileyim boğazlarım çok ağrıyodu antibiyotik yazmış klamoks. Bıd 1000 mg sizce kullansam mı bilemedim dahiliye doktoruna gittim hamile olduğumu söyledim ama korkuyorum
noktaninannesi Sonuçta doktor yazmış hamile olduğunuzuda biliyor içinize sinmediyse isterseniz bir kendi doktorunuza danışın ☺️ Geçmiş olsun ☺️