Bilibon 123455 allahdan cok girmiyoruz dr 35 de baslariz dedi bide 37 de gitcem zaten sonrasi doğum insalah 33 de ben zorla girmek istedim yoksa 2 kerede biticekti
MiracMira 123455 evet muayene ücretinden ayrı bi ücret aliyolar ama buda doğum ücreti gibi sanırım hastaneye göre degisiyo. Daha önce gittiğim hastane 50 tl di şimdi ki 25 tl