yavrugeyikinannesi Merhaba sevgili anneler,hayırlısıyla Haziran ayında doğumum olacak Diyarbakırda yaşıyorum 19 haftalık hamileyim daha hiç alışveriş yapmadım🙈Acaba genellikle uzun kol mu alsam kısa kollu mu bilemedim🤷♀️Ayrıca alışveriş için çok mu erken😍😄
Tugcek33 yavrugeyikinannesi hepsini bir anda alacak bütçeye sahipseniz erken ama ay ay alabilirseniz başlayın derim🥰 benimde Temmuz başı görünüyor doğum ama bebekler üşür diyolar zaten yünlü değil hep pamuklu alıyorum🙈
Elifdikel yavrugeyikinannesi hepsini aynı anda almanız hem maddi hem de zaman açısından sıkıntı olabilir yavaş yavaş başlayabilirsiniz hava durumuna göre eğer sıcak oluyorsa Diyarbakır bol bol kısa kol zıbın alt üst takımlar alabilirsiniz alacağınız ürünlerin yüzde yüz pamuk olmasına dikkat edin ben bebek dogmadan önce. Çok aşırı kıyafet alınmasına karşıyım çok çabuk büyüdükleri için çoğu giyilmeden küçülüyor ilk eksiklerinizi alın ihtiyaca göre elbet doğduktan sonrada alirsiniz
yavrugeyikinannesi Tugcek33 Aslında hepsini alabilirim ama insan biraz sabırsızlanıyor almak için🙈 Genellikle nerden alışveriş yaptınız😍Aslında bu ay e bebekte indirim olacak diye de başlamak istiyorum alışverişe gerçi daha herhangi bi paylaşım falan görmedim olacak mı bilmiyorum🤷♀️😄
Tugcek33 yavrugeyikinannesi bende çok bir şey almadım aslında bim ve A101’e gelen zıbınlardan aldım. Bu ay hastane çıkışı alacağım bir kaç tane. Diyarbakır’a geleceğim e bebekten bakacağım bende internetten sitesinden bakıyorum ama birde mağaza gezmek istiyorum🙈
yavrugeyikinannesi Tugcek33 Hastane çakılı 10’lulardan mı almayı düşünüyorsunuz ya da 5’li olanlardan mı☺️A öyle mi nerde yaşıyorsunuz😍 Umarım e bebekte güzel bi indirim olurda her istediğimizi alırız😍😄
yavrugeyikinannesi Tugcek33 Sizin bebekleriniz ikiz mi ya maşallah Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin😍 Benimde 20 yıldan sonra ikiz erkek kardeşlerim oldu şimdi 5 yaşında çok yaramazlar ama bir o kadar da tatlılar😍😄
Gamzebydmr 34 hastalığım hemen hemen bitti eksiklerim 4 aylıkken başlamıştım zıbın battaniye faln geçen e bebektende baya baktım göğüs pedi bez böyle ne kalın ne ince pamuklu önden çıtcıtlı üst kıyafet aldım yumuşaklığı hoşuma gitti maşrapa kova çorap falanda aldım baya indirimli ürün vardı bide internet sitesi var instagramda görmüştüm en ucuz bebek market diye bir yer çok uygun hastane çıkışı takımı 3 lü zıbın takımı ve birde tulum aldım bugün geldi kargon ve çok güzeller hoşuma gitti baya oradan daha öncede sipariş vermiştim onlarda gayet iyi uygunda geliyor
yavrugeyikinannesi Gamzebydmr Az kalmış hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah😍 Bende yavaş yavaş başlayayım en iyisi😄
Gamzebydmr Bim ve a101 ’den de aldıklarım vardı yani yavaş yavaş baslayın anca alıyor insan aklına geldikçe eksikler yavaş yavaş tamamlanıyor şampuan krem losyon vs. kişisel bakım ürünleri son aylara doğru alınıyor
yavrugeyikinannesi Elifdikel Diyarbakır çok sıcak oluyor sanırım 40ı çıkana kadar pamuklu uzun kol giydirmek daha sonrasında ise gündüz kısa ol akşam da ince uzun kol giydirmek iyi olacak☺️ Haklısınız bebekler çok çabuk büyüyor zaten ihtiyacım oldukça gidio alabilirim ilk zamanda kullanacaklarını almak sadece daha mantıklı😍