Bsra06 merhabalar bende 33 yaşındayım. 2. Kızımız geliyor 10 sene sonra. Benimki de ilk sezaryen ama bu doğum bakalım nasıl olacak. Normal olma ihtimali de var. 35. Haftama geldim sayılır. 32 de gitmiştim 1700 küsürdü kilosu. Ama sonuçta hata payı olduğu için ölçümlerde ben cok takılmıyorum. Doktor iyi diyorsa iyidir benim için. 😊