Prensannesii77 Kızlar 29+4 ’üm pazartesi kontrole gittim bir sıkıntı yoktu şükür ,ama o gün akşamından beri adet ağrısı gibi ağrım oluyor belim ağrıyor normal mi ,yeni gittiğim için gitmek istemiyorum tekrar. yaşayan var mi bu durumu?
Tugbaslan3458 Prensannesii77 o haftada bende çok sancılı geçirdim 3 gün üst üste adet olacakmış ağrısı kasiklarima vuran ağrılar yaşadım ama sonra geçti ağrılarım siddetlenseydi durmayıp gidicektim 31 haftalık olduk şükür o günden sonra daha olmadı
Hayatft123 Prensannesii77 benimde bıraz ayakta duruyum belım agrıyor ama adet agrısı gıbı cok bı agrım olmadı şükür arada bı bıcak batması gıbı olup gecıyor
Ahsennurrrr Prensannesii77 bı haftadır bel ağrısı çekiyorum sağ tarafım kopuyor resmen pazartesi kontrolüm var krem isticem doktordan
Prensannesii77 Tugbaslan3458 benimde geçer umarım, artarsa gideceğim.Inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi Rabbim korusun🤲