Ben hamile kaldığımda ilk ona kontrole gitmiştim, çoğu kişi memnun ama ben pek memnun kalmadım. İlk hamileliğim olduğunu söylemiş olmama rağmen doğru düzgün bilgi bile vermedi, kalp atışını duyabilir miyim diye sordum cevap vermeden şu tahlilleri yaptırırsınız diyip yolladı. Daha da gitmedim zaten hastane de eski bir hastane