mugecelikkol kızlar 11 haftalık hamileyim ve cildim inanılmaz bozuldu herkes kızın olcak diyor bununla alakası var mı cildimde inanılmaz değişimler var
Purpura26 mugecelikkol Derler ya eskiler sivicelenince lekenince kızın olur kız senin güzelliğini alır diye o yüzden demişlerdir ama benim de 10. Haftada sivilcelenmem başladı. Hormonlardan dolayı cilt çok yağ üretiyor. 14 haftamdayım şuan geçiyor ve oğlum olcak bu arada. Yani ilgisi yok hiç
Hazan_yeli25 mugecelikkol valla bence yok bnmde kixim olacak 22haftaligim cildim gayet güzel tek sivilce Yok ama bende çok kilo aldim herkesin bi derdi oluyo işte gelip geçici takma binada oğlun olacak güzelleşti yüzün dediler kız oluyor belli olmuyo bu işler
pinar92_ mugecelikkol benimde ilk haftalarımda öyle oldu çenem yanaklarım hep lekelendi banada kızın olacak kesin dedi çevredekiler oğlumuz oluyor😀 12-13den sonra bir anda geçiyor korkmayın bende tedirgin olmuştum ama geçti💙
Kbras mugecelikkol İlk 3 aylık süreçte olmustu benımde sonra gecti kendılıgınden kızım olcak bilmiyorum alakası var mı ama