Merhaba kızlar dün 39+6 bi anda sırtına vuran şiddetli bi ağrıyla kendimi tuvalete attım nisanım gelmişti çünkü kaç gündür bebiş hareketsizdi zeytinyağ sürdüm cocuk hareket etti nisan geldi eşim beklemedi apar topar hastaneye geldik aciligim 3 cm nstde düzensiz şancı çıktı bebegim hareketler azdı direk yatış verdiler saat 12 de (gece)odaya aldilar 5 defa alttan muayene edildim dahada aynı açılma evde sancılı çekmek istedim ama. Doktorum Bebeğin hareketler az diye bırakmadı ve bebeğin göbek ve omuz çevresi iri olduğu için daha doğum şekline karar vermedi acılamama bakıyorlar olmayincada riske atmak istemiyorlar bende sabitinizim lütfen dua edin kızlar ne yaoicam bilmiyorum belime atan sancim var o kadar