Umutluyuzhepimiz niçin sıkıntı olsun ki bu zaten idari izin mecburi gibi değil. Hatta İnan’ın kullanmak istemeseniz sahan mutlu olur idareciler 😁 ama tabii ki hepimiz dört gözle beklediğimiz için gün sayıyoruz. Yoksa 25 ye ayrılamazsın diye bir şey mi olur yahu. Hem bu dediğim gibi artı bir hak