Mvi Üni hastanesinde sıra gelmiyor devlete gittim cihaz kötü dedi yine de bakti Engin bey daha önce giden olmuş muydu ? Bayram bey var radyolog ona gitmeyi düşünüyorum.
Epifenomen Mvi üni Hastanesi’nde 12. Haftamda randevu aldım anca 22. Haftama bulabildim 10 hafta sonraya. Bayram beye gitmedim
Neva3 Epifenomen ben bugün aradım Mayıs ayına kadın doğuma ancak randevu verebiliyorlar siz çok iyi almışsınız ben 9 haftalığım 25 haftaya dahi bulamıyorum randevu nasıl aldınız
Mvi Epifenomen ben 22 haftadayım zaten canım geç kalmış olurum iki ay önceden aramıştım ama çok ileri tarih deyince devlete gittim anca
Epifenomen Neva3 malesef telefonla olmuyor. Oradaki gebe polikliğine gidip bizzat yönlendirme isterseniz yardımcı olmaya çalışıyorlar
Mvi Epifenomen cihazım kötü deyip durdu insan güvenemiyor ki o yüzden bu kadar görebilirim felan deyince.
Epifenomen Neva3 gerçekten mi ya? Ben aldığımda ertesi haftaya bulabilmiştim. Çok yoğunluk var sanırım