Mira28 27 haftalik gebeyim Dun oglen tetanoz asisi oldum eve geldim ve cocugum hic oynamadi az az hissettim bu saat oldu hala tepki yok cok korkuyorm asidan mi boyle oldu acaba biraz daha bekliyim mi sizce hemen doktora gidiyim mi 😔😔😔
Buseyvz Mira28 canım çikokata yedin mi ben de hissedemediğim zamanlar çikolata yiyorum bir kıpırdama oluyor illa Allah’ın izniyle bir şeyi yoktur kuzucuğun 🤲🏻🤗
Bgm_61 Mira28 Bende 2. Dozumu dün yapıldım. Aynısı bende de oldu ilk dozda 3 gün oynamadı hatta aklım çıktı. Dünden beride çok gevşek hareketleri ama az da olsa ediyo aşıdan sonra oluyomuş endişelenmeyin 🌸
Mira28 OzgeSahin2 insallah canm bi bebegimi kaybettim o yuzden cok pimpirikliyim allahim korusun aklim cikiyo 😔
Sema05 Mira28 korkma cnm bende ikizlerm kaybettm doğdulwr vefat ettiler sonrasında kızım oldu onda da vurundm smdi 3 yaşında smdi yine hamileyim 25 haftalık bundada vurundm
Mira28 Buseyvz yedim canim cok az hissettim masallah kipir kipirdi ama simdi minicik hissediyorm karnmda kalp atiyomus gibi hic boyle deildi ondan korkuyorm 😔
Buseyvz Mira28 hareket hissediyorsan bir sorun yoktur eğer kabızlık veya gaz sorunu yaşıyorsan o zamanda az hissedilebiliyor bu hamilelik bitene kadar korkularımız bitmeyecek gibi duruyor 🤦🏻♀️
Bgm_61 Mira28 Burda çok okudum çoğu kişi yazmış aynı şeyi ilk dozumu yaptırırken çok korkarak gittim o yüzden 😞