Selam kızlar eşimin indirimi sayesinde özele gidiyodum ama doğum ücreti 18 binmiş 🤦normal doğum, İstanbul Kadıköy de oturuyorum doktor hastane tavsiyesi olan varmı acaba 20 haftadayim günler çabuk geçiyor son anda sıkışmak istemiyorum okadar parayida verecek durumum yok 🤦tavsiyelerinizi bekliyorum