Ezel_hazel Dün alttan muayene oldum 2 cm açıklık var doktor geliyor yavaş yavaş dedi deminde tuvalette hafif pembemsi kan geldi . Nişanı gelipte doğumu olan ne zaman oldu acaba kaç gün sürer
Neslihanilhan Ezel_hazel muayeden sonra geliyo canim leke merak etme doktor gelir dedi eliyle baktigi icin benimde aynisi oldu 1hafta oldu daha gelen yok kontrol var bakalim yarin😊