Gamzesariiii Tatile gitmek istiyoruz 33 haftalık oluyorum o zaman arabayla 12 saaat yolculuk sürücek kendi arabamızla gidicez sizce gitmelimiyim? Gitmemelimiyim ?
Sedaby Gamzesariiii allah korusun yolda bisy olmasa bile tatil suresince basina bisy gelse ne yapacaksin? Ben olsam kesinlikle gitmeye cesaret edemezdim. Riskli bi gebelign olmasa bile ayagnin takilmasi ve dusmen bile olasi ihtimal. Allah korusun. Bide git gel yorgunluk camasir yika utule ... gozumde buyurdu vallahi😂
1987gokce Gamzesariiii ya bizde bayramdan sonra küçük bi tatil yapalım dedik ama bilmiyorum ki 33 haftalik olucaz ben çok hareketliyim hala ama artık kritik eşiğe giriyoruz. Nasıl doğum yaptınız derlerse tatilde deriz artık 😊
Ozlmbirce Gamzesariiii 28+5 olduk bugün dr kontrolümüz vardı. 7 saatlik yola müsade etmedi kesinlikle. Ne uçak, ne kendi arabamız hiç birini kabul edemem dedi
esoeso Gamzesariiii cok uzun bır sure nasl dayanacksn bel agrısı sırt agrısı karındakı kasılmalar 😱😱😱😱
MucizemE Canım 12 saat çok uzun riske atma bence benim sağlık sorunum yok 30 haftalık gebeyim Bayram’da memlekete annemlere gidelim dedim eşime hayır bir sorun olur felan dedi vazgeçtim ve uçakla 1 saatlik yol
Minimini04 Kendini iyi hissediyorsan git yolda mola verirsiniz ara ara ama hamileliğin de sıkıntı varsa erken doğum gibi falan doktorunla konuş öyle git 😇
Gamzesariiii Minimini04 çok kilo alıp hamlamadım enerjik bi yapım var ama pişman olurmuyum diye düşünmüyorum degil gidersem sorun olursa çok üzülürüm normal bi gebelik geçiriyorum Allah’a şükür
Kelebek29 Gamzesariiii kilo ve hammallamakla alakalı bir durum değildir çok zayıf enerjik de olsanız vücutun içinde bir metabolizma işler. Kan akımı bacaktan kalbe kalpten bacağa hamilelikte zor devir eder bu nedenle uzun yolculukta pıhtı atma riski.için doktorlar hayır der eğer çok mecburi.isese her saat başı inip 20 dk yürümeniz istenir
esoeso Gamzesariiii kılo ve hamlamkla alakası yok saat bası durup 10 dk falan ayagnn yer görmesi lazm yürümn lazm onn soncta hamılesn bnde cok kılo alp hamlamdm ama 3 saat cok guzl yurrm ama arabya 10 dk dayanamm acayp kasılıyrm sırt agrm bel agrm mahvedyr bı suredn snra kan basncı yavaslyr ki zaten en zor dönemdesn kndnı dhada zora sokma derm
Gamzesariiii 1987gokce 😂😂 sorma canm aynı bende 33 oluyorum siz kaç saatlik bi yere gitmeyi düşünüyorsunuz 😊
1987gokce Gamzesariiii istanbulda oturuyoruz eşim yakın diye Datça'ya gidelim dedi 8 saat ama nasıl yaparız bilmiyorum yakınlık algısı da bizlerden farklı baya 😀 ya da bi akrabamizin yanına Çınarcık'a gidicez en kötü ihtimal. Ama mutlaka gitmek istiyorum bi yere denizi çok seviyoruz ailecek.
Deletedmom71 Gamzesariiii sadece uçakla gidebilirsin o da havayolu ile görüş yine bence doktor raporuyla uçabilirsin çünkü
Deletedmom71 Gamzesariiii ben de ve bebeğimde şuan hiçbir sorun yok sağlıklıyız üstelik 5. Ayımda falan olcam seyahat etmek istediğim zaman. Doktorum yine de 3 saat üzeri yolculuk tasiye etmiyorum hiç bir gebeme dedi ve mola ver 1 kere dedi