aylin08166 Merhaba arkadaşlar 8+4 üm bebeğim sağ tarafımda sağ tarafta acı oluyor kalçama vuruyor normal midir düşük belirtisi değil dimi
Haticecicek aylin08166 yok cnm düşük tehlikesi dgl 16+1 haftaligim kasigim ve ayagim kopacak sekilde agri var bizde bebegin yel atması diyolar 😁
aylin08166 Cramel ağrı olsun onun için çekerim ama her ağrı olduğunda bişey oluyor sanıyorum korkuyorum kontrolümde 13 şubatta arayada zaman girince bebeğini göremeyince insan korkuyor :)
Cramel aylin08166 bebeğin hareketlerini hissetmeye başlayıncaya kadar o korku herkeste oluyor emin ol☺️Aklına kötü şeyler getirme hep iyi düşün