A1994 biz yükleme yapmadan tokluk takibi yaptık diyetle kontrole aldım. Ne çıkartıyorsa onu yemedim. Bebeğim de çok güzel gelişiyor sıkıntımız yok çok şükür. Zaten onlar bebeğe değil bize kilo aldırıyor. Et, balık, tavuk, sebze, bakliyat…sağlıklı besleniyorsunuz. Bebeğiniz de sağlıklı büyüyor. Ben kilo verdim hiç almadım. Ama bebeğim 3 kilo 50 cm çok şükür