Kiymet emzirmekten değil sutyen kullanmamaktan beden olcunuze ait olmayan gevsek sutyen kullanmaktan olur sarkma bu donem rahatinizdan biraz ödünverin gevsek sutyen kullanmayin sarkar gebelikte ve emzirme doneminde dahi benim üçüncü gebeliğim bu ikiser yil emzirdim ikisini ve 41 yasimdayim suan sarkma yok bildim bileli kendimi sutyensiz durmam ne gece ne gunduz birde altin kural dus sonrasi soğuk suyla dairesel masaj yapin hafif tazikte fiskiyeyle inanin çok iyi gelicek gogus bedeni buyuk olupta rahatsiz oluyorum takmiyorum diyeni ve sonrasinda cogunun gogsu sarkmisti gogsu ufaktir takmaz istisna oda onlarda bile oluyor dusunun takin derim dikkate alin bence beni pisman olmassiniz eskisi gibi kalicaktir birde dogal yaglardan faydalanin catlama olmamasi icin ailenizde genetik varsa annede bakin muhakkak kullanin o zaman bizim ailemizde yok mesala annem 4 kiz cocugu sahibi hic catlagi yok kardeslerimde bendede olmadi yinede tepbiri birakmadim arada yag surdum cok yazdim kaptirmisim bayaga 😊🖐️