TugceAtlas benim ilk gebeliğimde saat akşam 7 civarında gelmişti gece 12 de ne olur ne olmaz diye hastaneye gittim bi sorun görülmedi evet nişanımın geldiği söylenmişti. Eve gelmiştim orda durmak istemedim bi sorun da olmayınca. Gece 4 de ağrım başladı evde sabah 8 e kadar çektim hastaneye gittik ve orda saat 11:20 de kızımı kucağıma almıştım 😍