Ebusk25 Hamişler doktor bana türk kahvesi içme ddi acaba sizede aynı şeyi diyen olddu muu bağımlıyım ben duramıyorum içsem ne olur kii
Nilasyamom Ebusk25 kuzum Türk kahvesi diğer tüm kahvelere göre kafein oranı en yüksek. Ve ben bi kadın doğumcunun yazısında okumuştum bebekte gelişim geriliği yapıyormuş aşırı kafein. 2 günde 1 bi fincan yeter bence abartma. Bebeği de strese sokmamış olursun kuzum ☺️
Htcnrmllslhgl Ebusk25 üçü bir arada o tarz içme dedi ama Türk kahvesine br şey demedi abartmadığın sürece bence bir zararı yok yanı günde 3 bardak içilmez br bardak içilebilir
Mom8 Ebusk25 içindeki kafein bebek için zararlı canım günde iki açık çay bir Türk kahvesiyle sınırladı benim doktorumda zaten nescafeye falan girmiyorum onun içindeki süt tozu dehşet zararlı normalde bile içmeyin diyorlar onu
Mineust Çay ve kahve demirini azaltır. Değerin düşük çktıgı içindir. Bende içmiyorum sevdigim halde kansızlık var zaten
Aynur-13 Htcnrmllslhgl nescafeler zaten normalde de çok zararlı çünkü artık kahvelerden yapıldığı için aynı zamanda da içinde ne olduğu belli değil içme zaten ama türk kahvesini özellikle markettekilerden değil de çektirilmiş alabilirsen bişey olucağını düşünmüyorum
Nslhnkr Ebusk25 bana dedi doktorum ne çay ne kahve içmicen demişti. Bende bagımlıyım günlük 6-7 fincan kahve içerdim ama şimdi 1 tane içiyorum yoksa basım tutuyo bazende içmiyorum
Ebusk25 Bende günde bir fincan içmeye alışmışım epeydir içmiyorum arada içeyim o zaman bişi olmaz inşallah sağolun cvb içinn
baby_mama Nescafe’nin içinde ne olduğu belli değil, o yüzden kesinlikle yasak. Filtre kahve de çok kafeinli. O yüzden günde 1 fincan Türk kahvesi serbest dedi doktor bana. Az kafeinli sütlü kahve de aynı şekilde serbest.
baby_mama Burada Türk kahvesinin kafein oranı yüksek denmiş ama yanlış, aslında en düşük kafein oranına sahip kahvelerden biri.
eminedlmnn Ebusk25 ben günde bir fincan içiyorm canım çünkü artık içmesem baş ağrısından duramıyorum araştırdım bir fincan sıkıntı yok diyorlar ama yanında çay falan hiç bişey içme akşama kadar sadece kahva içiyosan bir fincan kahve oda nescafe depik kesinlikle
Girlsmomm Ebusk25 benim Dr um günde 1 tane içebilirsin demişti bende çok içen biri olarak eskisi gibi tat alamıyorum 3 günde bir içiyorum genelde pek aklıma gelmiyor Eskiden kahvaltıdan sonra yemekten sonra direk kahve içerdim
Borusesi Ebusk25 11 haftadır içmiyorum kahveyi kahve kolik biri olarak üstüne bir kere denedim midemi bulandırdı Türk kahvesi içmeyi kestim umarım doğumdan sonraya kalmaz tiksinme