serti Kizlar bugun malesef adet oldum 😔 sabah test yapmayi dusunuyordum bir uyandim adet olmusum ☹️ kacinci denemenizde hamile kaldiniz?
Seztu serti ilk denememde olmuştu ama sağlıklı gebelik olmadığı için düşürdüm 😔 bebek geleceği zamanı bilirr hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🏼
2-bebek serti ilk bebeğim 4 ayda oldu. ikinci bebgıme hamileyim 1 yıldır denıyoruz gecen ay oldu. Üzülme vardır zamanı
BusrAlpay_34 serti senı çok ıyı anlıyorm 7 yıl Bn her ay yaşadım bu olayı ve 7 yıl sonra hiç düşünmediğim bı anda hamıle kaldım
Banuasya serti ilk bebegimde denedigimiz ikinci ay oldu ikincisi 6 ay sürdü şükür suan 10 haftalik olduk
Meltemmkbs İlk denemede bizim de olmuştu ama sağlıksız olduğu için düşük yaptım suan hamileyim oda düşğkten tam bir sene sonra oldu rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin 🙏🏻
Esraadem serti hiç üzülme canım nasibinde ne zaman varsa o zaman bir anda geliverir ben neler denemiştim ( doktor tarafından iğne +hap ) 1 yıla yakın sonra baktım kendiliğinden hiç bir şey kullanmadan oluverdi 🙏🏻
serti Billia insan hemen hamile olacak saniyor kimbilir bende nekadar uzun sürecek, Allah herseyin hayirlisini versin