asslihan dogum parası diye ayrı bir para yatmıyor zaten işyerine gore değişiyor mesela bizim şirkette hamile arkadas ay ay almak istedi mali müşavir sgk dan her ay olarak onay veriyor her ay yatıyor ama bazı işyerleri her ay değil de izin sonunda toplu olarak yatırıyor yanı o aslında ayrı bir dogum parası değil senin maaşını kesintili olarak toplu yatırıyorlar