Mltmbrz Kizlar merhaba ben dün post açmıştım acaba hamilemiyim diye çok ta umutlanmistim ama bugün tekrar test yaptim onda cizgi gozle gozukmeyecek kadar silik çıktı. Acaba yine kimyasal mı yaşıyorum :( Üstteki bugün ki alttaki dün ki testim
Mom046 Mltmbrz Kimyasal mı bilemem tabi ama çoğumuzun gebelik testinde silik çıkmışlığı olmuştur yani ilk başlarda en doğru yanıtı kan testi veriyor bence buna takılmayın
catlover1 Mltmbrz canım ben adetime 3 gün varken test yaptım çift çizgi cok belirgindi beta hcg değerim 547 idi sonra adetime 1 gün kala tekrar test yaptım ve çift çizgi silikleşti hatta buraya attım kimyasal mi acaba diye o gün doktor randevum vardi tekrar kan verdim beta değerim 1734 çıktı o gün ve doktorum dedi ki idrar testine güvenme biz onu hiç dikkate almıyoruz
Mom8 Mltmbrz canım git kan ver birde kimyasal gebelik geçmişin varsa doktorunla görüş önlem olarak öncesinde coraspirin falan verebilir planlı hareket et
Mltmbrz Smanrsmsk61 geçen ay kimyasal olduğunda adet gecikmesinden sonra yapmıştım. Bu ay daha adetime var ama belirtiler yaşadığım için erken yaptım
catlover1 Ama ümitlendirmeden şunu da söyleyeyim benim çift çizgi bu kadar silik değildi sen ne olur ne olmaz kan testi var en garanti sonucu o verir
Tugceee0404 Canım kan testi vererek devam et sürece bir de bende 2 kez yaşadım kimyasal 3. De doktor dediki adetin 10-15 gün geçtiğinde test yap psikoloji etkileniyor insanın 3. De 80.000 çıkmıştınhemde direk keseyide kalp atışını da görmüştük en güzeli
Mltmbrz Tugceee0404 aslında en doğrusu o ama belirtilerim olunca dayanamadım yaptım. Şimdi kan verdim sonucunu bekliyorum öğleden sonra çıkacak değer bakalım kaç
Mltmbrz Smanrsmsk61 kan verdim az önce inşallah güzel bi sonuç alırım ogleden sonra çıkacakmis bekliyorum bende
mervetrk Smanrsmsk61 yaa suan aynı seyi bende yasıyorum🥺 daha once 1 kımyasal gebelık yasadım adetıme 7 gn kala normal gebelık testı yaptım sılık cıkdı 5 gun kala erken gebelık yaptım oda sılık cıkdı bugun 3 gun varr bugunde normal testten yaptım oda sılık cıkdı adetım gecmeden kan vermıcem. beklıcem ama folık asıt ve coraspın ıcıyorum doktorum supelendıgınde basla demısdı yaaa ıns hamılesındırde banada umut olursun cnm 🤲
Elamm Mltmbrz bende 2 tane kimyasal gebelik yaşadım 5 gün önce aynı böyle çıktı testim kan verdim hamileyim beta HCG düşük çıktı ama 2 güne bir kan veriyorum gayet iyi yükseliyor pazartesi doktor kontrolm var hep içimde korku var benimde acaba kimyasal mi diye.. ama kimyasal olanlar adet gunumde düşüyordu ben daha önce öğreniyordm şimdi adet günüm geçti seninde geçtimi günün
Mltmbrz Elamm benim daha 4 gün var adetime simdi baktım ışıkla gozuken cizgide gozle görülür olmuş koyulaşmis bugun yaptığımda kan verdim sonuç bekliyorum. Sen ilk kan verdiğinde degerin kaç çıkmıştı canım bide adetine ne kadar vardı
Smanrsmsk61 mervetrk 10+2 haftalık hamileyim canım bana öyle geliyo ki hamilesin ama adetini bekle derim bi kere kimyasal oldu diye bi daha olacak gibisinden bişey yok sonuçta inşallah hamilesindir🥰
Elamm Mltmbrz ben adet gunumde test yaptım silik çıktı hemen o gün kan verdim 133.1 çıktı kan tahlilmde
Tugcekkkkk Mltmbrz ben daha önce kimyasal yasadım böyle bir anda düşmez ki beta. Bence kan tahlili ile artıyor mu azalıyor mu takip edin
Mltmbrz Tugcekkkkk evet canım kan verdim bende sonucunu bekliyorum öğleden sonra cikacakmis insallah hayirli bi sonuç alırım
aylin08166 Mltmbrz erken gebelik testi yapmalısın ben önce erken gebelik testi yaptım çizgiler koyuydu 1 gün sonra normal test yaptım çizgi görünmüyodu bile bikaç güne koyulaştı bu arada bende kimyasal geçirmiştim