Lavininannesi1 Günaydın güzel anneler, hamileliğin ilk 3 ayında uyku pozisyonlarınız nasıldı? Genellikle sol tarafa yatın deniyor ama ister istemez insan sağa da dönüyor,sırt üstü de yatıyor bebeğe bir zararı oluyormudur?
Mervekaynak Lavininannesi1 nasıl rahat ediyorsan öyle yat ben yüzüstü uyuyabildigim için öyle yatmıştım. Zaten bir süre sonra yüzüstü yatamiyrsun korkmayin bebek içerde kesenin içinde o kendine yer bulur rahat eder
Selinda Lavininannesi1 ben de çok takılmıştım bu duruma. Hatta sadece sol tarafıma yatıcam diye bel ağrılarımdan uyuyamıyordum. Sonra doktorum göbeğin çıkana kadar rahat rahat istediğin gibi yat dedi
Mervekklkdmn Ben göbeğim çıkana kadar istediğim rahat ettiğim gibi yattım şuan 7. Ayımdayım sol tarafıma yatınca nefesim daralıyor diye hala sağ tarafıma yatıyorum sırt üstü yatmak pek mümkün olmuyor zaten
spaceship İlk aylarda öyle bir genelleme yok. Son aylarda sol tarafa yatmak tavsiye ediliyor onun da sebebi sağ taraftan geçen büyük damarlara ağırlık sebebiyle baskı olmasın diye. Karnınız büyüyor ve ciddi ağırlaşıyor son aylarda. aya kadar istediğin şekilde yatabilirsin demişti doktorum. Göbeğim çıkana kadar yüzüstü yattım diyebilirim.