Meltemmkbs valla istedigin pozisyonda yat bence ben de ilk zamanlar soyle sola yatayimda alistirayim vucudumu diye düşünüyordum hicde oyle olmadı buyudukce ozellikle 30larda vucut zaten o kadar agirlasiyorki mecburen bir sola bi saga yatabiliyorsun sirt üstü 5 dk yatabiliyorsun sirtin agridigi için zaten açıkçası artik nerdeyse geceleri uyumadigimiz icin o kadarda fark etmiyor sen kendini kasma ne tarafa istersen yat birsey olmaz cnm