nuran_orhan
benım kahverengi akıntım oldu hatta 10. Haftamda da kanamam oldu kahverengi akıntılar 7 haftalıkken vardı doktor progesteran yazdı kanamadan sonrada iğne yazdı bebek tutunsun dıye ama tutunma da oluyormuş yanı o kahverengi lekeler tabı ılk hamılelık olunca ben hemen tereddüt ettım