34 haftalık hamileyim doktoruma yeşil akıntım oluyor dedim idrarımı tuttuğumda da kaşıntı ama yanma yok o da bana biteral yazdı ama cok korkuyorum antibiyotik sonuçta bebeğe zararı olur mu doktor tabıkıde zararı olsa yazmaz ama yine de içimde şüphe var