ZEYNEP_2018 çoğu kıyafetini e bebekten aldım bazı ürünlerinin kalıbı küçük bazılarının normal hepsini internetten aldım çünkü mağazasından gerçekten gereksiz bir şekilde pahalı ben indirimlerinin takip ettim ordan aldım sürekli kumaşları güzel kalıbı da şansına kalmış ama 0-3 ay alsan bile doğduğu zaman 1-2 ay giyebilir bence indirimli zamanlarında alacagın fiyatlarla daha iyisini bulamazsın