Asiye_1
burda 1:50 çıktığı için fetal testi yaptırıp sağlıklı olduğuna dair sonuç alan bir sürü kişiyi gördüm. Benim de 1:159 çıktı ensesi 1,2 ydi burun gözlemlenmişti. Çok kahroldum çok ağladım. 13. Haftada perinatolojiye gittim kanama alanım vardı ondan kaynaklı olabileceğini söyledi. İstersen fetal dna yapalım dedi kabul etmedik. 21. Haftada detaylıda da hiçbir problem çıkmadı. Şuan 33. Haftadayız herşey yolunda gözüküyor. Doğduğunda Allah korusun down sendromluysa özel bir çocuk olduğu için kendimi şanslı hissederim 🤗 gerçi içim çok rahat huzurluyum ve umutluyum sağlıklı olduğuna eminim Allahıma sığındım hamileliğin tadını çıkarıyorum.
size tavsiyem perinatolojiye görünün yada fetal dna testi yaptırın. Ama nolur bu süreçte kendinizi yıpratmayın tarama testi sonuçta 😘