Herkese merhaba.7+4 günlük gebeyim pazartesi günü bebeğimin kalp atışları için doktora gittim doktor bana ultrasondan bebeğin kalp atışlarını gösterdi ama dinletmedi. Neden duymadık dedim duymayız çünkü bebeğe zararlı dedi ne alaka böyle biseyle karşılaşan var mı daha önce?? Bu ikinci gebeliğim ama ilk kez böyle bisey duyuyorum.