İyi günler hanımlar. İdrarımda protein kaçağı çıktı. Fakat evde tansiyon aletim var devamlı tansiyon takibi yapıyorum hiç yükselmiyo tansiyonum hep 11-12 bazen çok nadir 13 oluyor sonra geri düşüyor 12′ye. Karaciğer enzimi sonuçlarımda normal çıktı. Bugün idrar toplamaya başladım 24 saatlik idrar vereceğim yarın. Dün muayene oldum bebekte de her şey normal plesenta vs. 29+1 haftalık 1390 Gr bebek kilosu nasıl sizce doktor iyi dedi ama sizinkiler nasıl? 24 saatlik idrar sonucunda protein miktarına bakacak doktor eğer yüksekse gebelik zehirlenmesi ve çocuğu alacaklar sezeryanla erken doğum yani 😢 daha çok erken çok korkuyorum bu durumu yaşayanlar varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🙏