ExpatMom bence sen hiç bekleme acilen doktorunu ara ve hastahaneye git canım zamanın gelmiş zaten illa suyunun gelmesi gerekmiyor bunun. İçin ve sancılarında var zaten en azından doktorunu ara sor ne yapmalıyım dşye mutlaka sana hastahaneye gel diyecek dün bende kötüydğm 35 deyim hastahaneye gittik gece yalancı sancı çıktı ama seninkinin yalancı olması imkansız gibi çünkü zamanın gelmiş geçiyor