sissam1 spinal olarak oldum yarım yani. Doktorlarda aksi Bi sağlık sorunu yoksa yarım yapıyorlar çünkü seseryan da daha sağlıklı olan o oluyormuş. Ben kendi isteğimle oldum. Zamanım doldu beklemek istemedim. İlk doğumum da suni sancı ile doğum yapmıştım ve bebeğim 4200 doğmuştu oysaki 3500 biliyorduk kısaca kilo durumuna da güvenmedim, ne kadar sancı çekeceğim suni ile mi olacak VS vs den tırstım. Bu sebeple istedim. Ki bundada 3500 dediler kiloyu ama daha fazla çıktı. Doktor da bu kez dedi 3500 ama bence biraz daha fazla gibi. Uştraosnu cihazı 3500 ü geçince yanılma oluyormuş kilo da net olmuyor muş.