Fatmas ya bulunduğum şehir dışındaki bi üniversite hastanesine gittim bazı tahliller yaptı FaktörIIG2121A: HOMOZİGOT NORMAL
Faktör V Leiden:HOMOZİGOT NORMAL yazıyordu sonra ben bulunduğum şehirdeki dahiliye ve Kadın doğuma gösterdim onlar pek sorun olabileceğini düşünmüyoruz dediler tabi bide Protein S diye bi değerim de biraz düşük çıkmıştı pıhtılaşmayla ilgili o da . Ama benim içim rahat etmiyor hala da çünkü benim bacaklarımda morluklar oluşuyor yıllardır vardı azar azar daha önce de hematolojiye gittim bi neden bulamadılar ve 2 hafta sonraya gene randevu aldım hematolojiye çok korkuyorum bebeğime bişey olur diye yani şimdilik 15+5 haftalık oldu bakalım inşallah bi sorun olmaz sağlıkla bu süreci atlatırım