Merhaba canım anneler buraya 2018′de katılmıştım 2019 temmuzda çok sağlıklı şekilde sezeryan ile oğlumu kucağıma aldım çok şükür. Şimdi tam 1.5 yaşında konuşmadığı için çok huysuz derdini anlatırken sürekli bağırıp ağlıyor. E kızıyorum bende ister istemez. Eşimde bana sen sürekli kızıyorsun 2. Bebek düşünmüyorum diyor. Oğlum tek kalsın istemiyorum kardeşi olsun. Abi olsun paşam 😍🤲🏻 Üstelik pandemi var hastaneler desek nereye güvenicez ? İlk gebeliğim planlıydı Allah’ım hemen nasip etti. Demem o ki 2. Bebek için erken mi yoksa biraz daha beklemeliyim mi 😌