Merhaba güzel anneler, 34 haftalık gebeyim ve sağ bacağım da kalcamdan itibaren bir ağrı mevcut. Otururken hiç bişeyim yok ama ayağa kalkınca üzerine basamıyorum toparlayarak yürüyorum. 2 gündür de ne yaptiysam geçmedi. Bizim oralarda bir tabir var yel vurması diyorlar gebelerde görülebiliyormus bir nevi geçmeyen kramp gibi.. yasayan var mı hiç 🙄