Semaaaaanurrrr Kızlar çok sancım var dr gidecegim ama başına böyle bişey gelen varmı bugün gideceğiz hemen ama geceden beri çok sancım var
midekoruyucu Semaaaaanurrrr canım Allah şifa versin geç olmadan gidin İnşallah bişey yoktur. Bende 16+4teyim 2-3 gündür kasıklarım çok ağrıyor yatıyorum geçiyor sonra heralde çok yoruluyorum bi de üşüyorum ondan diye düşünüyorum, umarım sizin de sadece yorulmaktandır önemli bişey yoktur 🤲🏼
Betul95 17+1 im benimde aynı şekilde 1 haftayı geçti çok sancım oluyordu, bazen dayanılmayacak kadar. Dün gittim hastaneye enfeksiyon var o yapar dedi tek kullanımlık bi ilaç verdi.