ipekmommmm 32 haftalık gebeyim karnımın içi acıyor sanki. Ve bebek hep aşşagı ya bastırıyor cok yoruldum
MihricanA ipekmommmm Cok normal canim günün yaklaştıkca biraz daha artma ya da azalma yasayabilirsin özellikle kanala girince hafifleme oluyor biraz daha sabır bitmiş Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin💞