Reyyhan banada dua et nolur 😇36+4 üm. benimde bugün kontrolüm var. Benimde doğuma giderken arkamda bekleyecek kızım var. En büyük endişemde bu zaten . Bensiz durmaz çünkü 😔 şuan o kadar istiyorum ki hastaneden evime gelip , bi elimde yeni doğan yavrum bi elimde diğer kızım kapıdan içeri girmeyi. Herşeyi atlatmak istiyorum. Duanı esirgeme bizdende