35-36’da beni de yokluyordu o sancı. Doktoruma söylediğimde normal demişti. Rahim ve bebiş doğuma hazırlanıyor çünkü. Kanama, ıslaklık, su sızıntısı fln yoksa bebiş hareketliyse sıkıntı yok demişti. Yine de doktorunuzu bilgilendirin bence. İçiniz de rahatlar.