Mutluuyuvaa ipekmommmm bu aralar bende aynı psikolojideyim 🤕 ki en başından beride 2 haftada bir gittim 😷
MihricanA ipekmommmm Her doktor randevusuna heyecanla giderdim bebegimi gorcem diye. Siz neden istemiyorsunuz?
MihricanA ipekmommmm Benim ev hastane yolu yarim saat sürüyordu randevu olmadığı için sabah 6 da kalkıp giderdim böyle böyle bitti Allaha şükür kendini sıkıntıya sokma gununde kontrollerine git hic istemesen de bebeginin saglik durumunu öğrenmek için