Merhaba güzel anneler ilk gebeligimi ögrendiğim günden beri hep burdayım hep hayel ettim nasıl bir hikayem olucak diye 5 senelik evliyim aslında 5 senedir bunun hayaliyle yaşıyorum tedaviler gördüm Rabbim 2020 mayıs ayında nasip etti tam ramazan bayramı sabahı öğrendim varlığını pumuğumun çok şükür önce korkularla sonra hecanlarla en güzel duygularla 38+5 günü tamamladık 21.01 de olan randevuma gittiğimde herşey normal nstde hiç sancı yok normal bir kontrolle evime geldim o günün akşamı 11 de pembe renk nişan geldi ama ben doktorun dedigine odaklandığım için belki başlangıçtır dedim sümüksü pembe kan arası bişey dedi gelen o degildi çünkü burdada sorup post açtım zaten neyse yarım saat sonra su geliyo ama acaba idrarmı kaçırıyorum hiç ağrım falanda yok çünkü belim bi sızlıyo ama hissetmicek derecede ara ara yarım çay bardağı su kadar gelenler kokluyorum beyaz iç çamaşırı giyorum idrarda değil en son tuvalete gittiğimde o ıslaklıkda nokda kadar kırmızı kan vardı beklesem beklerim hiç ağrım yok ama duramadım aklımda hep bebeğimin suyuysa sorusu gelip gidiyo çünkü eşimde tetikdeydi zaten hep hadi dedim bi gidelim en azından kafamız rahat olsun suysada evinize gidin sancılar başlayınca gelin derler sabah doktordaydım bişey yoktu neticede dedim neyse acile gittik kontrolde 2 cm açıklık ve suyum aktığını söylediler yatış vericez çünkü suyun geliyo ara ara dedi ben yatış istemiyorum suni sancı falan verirler lütfen eve gidim sancım çoğalırsa gelirim dediysemde göz göre göre doktor olarak yollayamam eve dedi nstye bağlandı sancı var ama ben hissetmiyorum neyse eşimi aradım yatırcaklarmış ben şuan istemiyorum bişey de dedim onuda dinlemediler tabi ( iyiki dinlememişler 🙄) saat 2.30 2 cm açıklık varmış yatırdılar ben suni vermeyin istemiyorum falan diyorum sürekli normal sancımı beklicem nezaman doğurursam diyorum okadar inanmıyorum o gün doğucagına sabah 5e kadar açılmam 6 cm olmuş gelenler çok güzel gidiyo çok güzel ilerliyo diyip duruyo bende ağrı yok yattım nolcak Allahım diyip duruyorum o sıra nstye bağlıyım sancı 40 50 hissetmiyorum kızlar bi anda sancı 80 oldu gözlerim yerinden fırlıyodu resmen acıdan doktoru çagırdım bişey oluyo dedim nefesim kesiliyo dedim baktı açılma 8 cm artık beni benle bırakmadı doktor ara ara gelen sancıyla ben inledikce o ıkın diye beni yönlendirdi sadece bana bağırmak işe yaramaz ıkınırsan bebegimiz aşaya iner dedigini hatırlıyorum saat 6.30 benim 9 cm açılmam var sancım kaç bilmiyorum ama beni mahvediyo sadece bırakın bi tuvalete gidim diyorum hayır o bebek tuvalet degil deyip duruyo hani demiştimya iyiki eve geri yollamadılar diye benim büyük tuvaletim varmış gibi hissettim hep evde olsam tuvalette doğura bilirdim ondan dedim neyse saat 7 ıkınmakdan halim kalmadı doktor bebegin saçlarını görüyorum ıkın deyip duruyo bağra bağra 5 10 dakika ıkındım sonuncusunda tam sabah ezanı 7.15de okunurken çatala gidiyoruz dedi doktorum ben zaten hissettim bebegin kafasını çatala çıkınca cuma sabahı ezan vakti hadi bismillah son bir avaz sancı gelince dedi 1 2 saniye sonra bir sancı geldi tek ıkınmamla bebeğim gördüm o rahatlık hiçbirşeyde yokmuş gerçekten. Nişanımla suyumla Kendi sancımla hızlı açılmalarımla gece 2.30 girdigim hastaneden 7.15de sabah ezanları okunurken kollarıma aldım yavrumu sonsuz şükürler olsun Rabbime darısı tüm hamiş kardeşlerime ablalarıma inşAllah. Sancılarımda hep dua ettim bekleyen isteyen herkeze nasip et sağlıkla Allahım diye. Şuan karşımda ballı lokumum tarifi imkansız hamilelikden çok farklı hepiniz görücekseniz inşAllah. Kusura bakmayın helal edin hakkınızı uzun oldu 🤲