Mrvckrdnz kızlar bende spinalle sezeryan doğurdum kızımı benim ameliyat sırasında tepemdeki ışığı açmadılar ve ayna görevi gördü tam gözümün önü yani hep bakmamaya çalıştım bide nefes alamama problemi gelişti iki doz adrenalin yaptılar biraz zordu yani benimki şimdi yine hamileyim aynı hastanede doğurucam bu sefer baştan söyleyeceğim o ışığı ve nefes sorununu inşallah güzel geçer