momy_95 hayır kalmamıssınız ben doktorumun tavsiyesiyle 24’te oldum ilk dozu, 20’yi erken görüyor benim doktorum düşük riski oluşturabilir diyor o yüzden 24’te ilk doz 28’de ikinciyi oldum, sağlık ocagınızla iletişime geçin size atadıkları ebe ilgilenir sizinle