Arkadaşlar ben en son 20 aralıkta hastalandım ilk günden doğum kontrol hapı kullanmaya başladım hayatımda ilk defa (8 yıllık evliyim bu arada ikinci doğumumu yapalı 7 ay olacak) sıkıldım kullanmaktan 15 gün kullandım sonra bıraktım. Bu ayın 17 sinde hastalanmam lazımdı kan testi yaptırdım 25inde negatif çıktı. Ama ben hala hastalanmadım 🤷🏻♀️ Ne yapacağımı şaşırdım