Bebeğim idrar ve kakasını yaptı sütumu verince mememde uyuyor yerine koyunca uyanıyor sütüm mu yetmiyor acaba mama takviyesi yaptım biraz sizce neden öyle,gelen dışkı anne karnındaki mıdır yoksa beni emdiği için mi gündüz 2 kere 2 buçuk saat yattı gece biyle bir sorun oldu sezeryanda ilk günüm hastanedeyiz