mrsgurbanlinur Merhaba kizlar adetime 3gun var, bu ay sogan kuru ictim,adete az kala hep agrim olurdu ama bu kadar deil, son 2gundur goguslerim ve belim cok agriyo, ateshim de 37. acaba hamile kalmish ola bilirmiyim?
Yumurcakk mrsgurbanlinur keske bi test yapsaydım ben 2 gün kala adetime test yaptım silik cıktı ama 2 gün gectikten sonra netleşti
Seyma2861 mrsgurbanlinur ben gebelik öğrendiğimde hiç bir farklılık yoktu belirti diyebileceğim. Size tavsiyem adetiniz 1 hafta gecikmeden yapmayın testi. Belki kızacaksınız ama cok kafaya takmaktan psikolojik olarak belirti hissediyor kimileri
Mervekaynak mrsgurbanlinur ihtimal var. canım 2 3 gün gecikirse adetin test yap mutlaka. Aynı adet belirtileri oluyor zaten bu mide bulantısı falan sonradan başlıyor. İlk başta insan adet oluxam sanıyor
mrsgurbanlinur Yumurcakk 1yildir evliyim tek cizgi gormekden biktim o yuzden daha yapmadim biraz daha umut)
Arslaninannesi Adetinin gecikmesini bekle canım en güzeli daha 3 gün var dogru sonucu anca ozaman alırsın
Yumurcakk mrsgurbanlinur en iyisni yapmssın gününü bekle bi insallah pozitif cıkar yüüznüz güler evinize bi neşe eklenir herkesın belirtisi farkli ama bende mesela adetime 2 gün var iken koku hassasıyetim basladi aşırı bel ağırısı
Tugce0158 mrsgurbanlinur Canım öncelikle Rabbim gönlüne göre versin inş.ama çok erken sıkıntı etmeye başlamışsın 5 senelik evliyim 4 sene sonunda hamile kaldım şubatta nasipse yavrumu kucağıma alacağım sabrın sonu selamettir birşeyler gecikiyorsa Rabbim daha da güzelleştiriyordur.daha çok erken sıkıntı yapman için doktora gittin mi hiç bi görün olmadı.bak ben 3 yıl tedavi gördüm olmadı kendiliğinden geldi süpriz oldu çok şükür.umudunu kaybetme pes etme elinden geleni yap Taktir Allah’ın .Vakti zamanı geldiğinde hepsi bi sebep oluyor yeterki Rabbim ol desin duanı et bol bol Allah Kerim 🙏